Дзьоба Галина Володимирівна



Тиждень І     16.03-20.03.2020р.


5 клас.    Оразотворче мистецтво.
19.03.      Споруди мегаполісу. Композиція в архитектурі.
                Тести: « Українські писанки»
 Найдавнішими вважаються:
                 варіанти відповідей
- багатоколірні писанки
-однотонні крашанки

Запитання 2
Жовту фарбу раніше отримували з:
                         варіанти відповідей
- гілочок дикої яблуні
-кори дикої яблуні
-насіння тополі
-коріння агар агару
-кори зіньківської верби
-гілочок дикої вишні

Запитання 3
Чорний барвник робили з:
                 варіанти відповідей
 -листків чорноклена
-насіння соняшника
-бруньок вільхи

Запитання 4
Червоний колір на писанках символізує:
          варіанти відповідей
- життя
-відродження
- весняної землі
-надію

Запитання 5
Вогонь на писанках малюють знаком:
              відповідей
- триріг
-одноріг
-єдиноріг
-шестиріг

Запитання 6
Ромб на писанках означає:
             варіанти відповідей
- родючість
-геометричну фігуру
-сім'ю

5 клас.    Музичне мистецтво.
20.03.     Звучить хор. Розучування пісні  "Прийди, прийди, весно красна..." А. Навроцький.,
               вивчить поняття: ансамбль, хор. Сторінки 130-132.
                Тестова робота з музичного мистецтва
___________________
1. Обсяг співацького голосу
 це -…
а) сопрано                                          в) вокал
б) діапазон                                         г) тембр.

2. Музичний колектив з чотирьох виконавців..
а) ансамбль                                       в) хор
б) тріо                                                г) квартет.

3. А`капелла це-…а) спів без супроводу                       в) музичний твір
б) хоровий колектив                        г) техніка гри.

4. Твори релігійної тематики відносяться до….а) світської музики                         в) духовної музики
б) народної музики                         г) камерної музики.

5. Керівник хорового колективу це -…
а) диригент                                    в) композитор
б) хормейстер                                г) хореограф. 

6. Як називається ансамбль з невеликою кількістю виконавців..а) камерний                                  в) естрадний
б) джазовий                                  г) вокальний.

7. Музичний твір для голосу без тексту це -…а) арія                                            в) етюд
б) романс                                      г) вокаліз.

8. Речитатив це -…
а) артикуляція                             в) забарвлення звуку
б) наспівна декламація               г) віршований твір.

9.
 Великий колектив музикантів що виконують симфонічні музичні твори
а) оркестр                                         в) ансамбль
б) симфонічний оркестр                 г) камерний оркестр.

10. Хто автор твору «Херувимська»…
а) А.Ведель.                                      в) Д.Бортнянський
б) М.Березовський                           г) Д. Шостакович.

11. Швидкість виконання музичного твору це -…а) динаміка                                       в) темп
б) ритм                                              г) тембр.

12. Високий жіночий голос це..а) альт                                             в) тенор
б) сопрано                                      г) бас.

         
6 клас.   Музичне мистецтво.

20.03.     Квартет. Розучування пісні "Музика" муз. Ю. Рожкова, слова І. Боровика.
               Вивчить композитора Б. М. Лятошинський, та поняття: квартет. Сторінки160-162.
               Тестові завдання 

1. Яку музику називають симфонічною ?
а) інструментальну;
б) вокальну;
в) хорову;

2. Які вид мистецтва переважає в опері ?
а) музика;
б) кіно;
в) графіка;

3. Який знак альтерації понижує звучання ноти на півтона ?
а) дієз;
б) бемоль;
в) бекар;

4. Видатним польським композитором є :
а) Шопен ;
б) Моцарт;
в) Бах;

5. До складу групи духових інструментів входить:
а) флейта;
б) баян;
в) скрипка;

6. Найбільшим із струнно-смичкових інструментів є:
а) контрабас;
б) альт;
в) скрипка;

7. Календарно-обрядовими піснями зимового циклу є:
а) веснянки;
б) колядки, щедрівки;
в) обжинкові;

8. Найгеніальнішим композитором-органістом є:
а) Моцарт;
б) Бах;
в) Вівальді;

9. В якій українській народній пісні подорожуємо від Ніжина до Прилук?
а) « Од Києва до Лубен »;
б) « Ой у лузі червона калина »;
в) « Зима »;

10. Хто є автором слів до пісні « Реве та стогне Дніпр широкий » ?
а) М. Рильський;
б) Т. Шевченко;
в) П. Тичина;

11. Л. Бетховен – видатний композитор:
а) Німеччини;
б) Італії;
в) Росії;

12. Батьківщиною вальсу є:
а) Париж;
б) Відень;
в) Москва;

13. Хто є автором органної фуги соль-мінор:
а) Чайковський;
б) Глінка;
в) Бах;

14. Які види ладів в музиці знаєте?
а) сміливий;
б) мажорний;
в) знебарвлений;

15. Назвіть автора « Колискової » з опери « Поргі і Бес »:
а) Моцарт;
б) Римський – Корсаков;
в) Гершвін;

16. В якій із названих пісень оспівується образ природи:
а) « Вийшли в поле косарі »;
б) « Музика землі »;
в) « Ой у лузі червона калина »;

17. Назвіть твір автором якого є Г. Сковорода ?
а) « Шкільна стежина »;
б) « Гімн України »;
в) « Всякому городу нрав і права »;

18. В яких календарно-обрядових піснях закликають весну?
а) зажинкові;
б) веснянки, гаївки;
в) колядки, щедрівки;

19. До складу групи ударних інструментів входять:
а) барабан;
б) скрипка;
в) сопілка;

20. Хто із названих композиторів є основоположником вальсу:
а) Глюк;
б) Штраус;
в) Свиридов;
             

7 клас.    Музичне мистецтво.
17.03.     Звучить авторська бардівська пісня. Розучування пісні "Гоподи, помилуй нас." Т.                          Петриненко. Вивчить роняття: авторська пісня, виражальні засоби та характерні риси авторської пісні. Сорінки 148-151.
               
               Тестові завдання:  « Музика в мультиплікації»
Виберіть правильну відповідь. ( кожна правильна відповідь – 1 бал)
1.Назвіть найвідомішу у світі кіностудію, яка створила багато мультфільмів?
А) О. Довженко;
Б) Дісней;
В) Columbia Pictures;
2.Вид кіномистецтва, твір якого виготовляється шляхом змінення послідовних фраз руху
намальованих, або об’ємних об’єктів це:
А) художнє кіно;
Б) документальне кіно;
В) мультиплікація;
3.Найвідоміший український мультфільм, відомий за межами країни це:
А) «Як козаки»...;
Б) «Русалонька»;
В) «Пригоди капітана Врунгеля»;
4.Хто автор сценарію і режисер мультфільму « Як козаки..»?
А) Д. Черкаський;
Б)В. Дахно;
В) М. Скорик;
5.Квест –це:
А) сучасна казка;
Б) комп’ютерна гра;
В) настольна гра;
6.Хто автор казок, за мотивами яких створено мультфільм «Лікар Айболіт»?
А) К.Чуковський;
Б) О.Пушкін;
В) А.Барто;
7. Найвідоміша пісенька з мультфільму « Пригоди капітана Врунгеля»-це:
А) «Пісенька друзів»;
Б) «Ми- бандито ,ганстерито»;
В) « Сюрприз»;
8.Хто автор пісні «Сюрприз» з К/Ф (мюзиклу) «Незнайка з нашого двору»?
А) В.Бистряков;
Б) М.Мінков;
В) О.Рибніков;
9. Короткий за тривалістю (біля 4-5 хвилин) відрізок відео у музичному супроводі це-:
А) квест;
Б)мюзик;л
В) кліп;
10. Чи згодні ви з твердженням, що сучасний кінематограф і мультиплікацію не можливо
уявити без музики.
А) ні;
Б) так;
11.Чи згодні ви з твердження, що класична музика часто звучить в сучасних мультфільмах.
А) так;
Б) ні;
12. Хто з них не герой мультфільму « Як козаки..»?
А) Грай;
Б) Око;
В) Тар;


30.03 - 03.04. 2020р.   ІІ тиждень

5 клас    31.03. Музичне мистецтво.
                Музика та інші види мистецтва. Вивчення нових понять: піцикато та французького композитора Клеман Філібер Лео Деліб. Вивчаємо пісню "Школярі-школярики" слова О. Вратарьова, музика О. Злотника. сторінка 136-143.
https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk

7 клас   31.03. Музичне мистецтво.
               Музика театру.  Вивчення нових понять: театр, театральна музика, опера та  угорського композитора Імре Кальман. Розучуємо пісню "Тече вода з-під явора"
слова Т. Шевченка, музика О. Злотника. сторінка 154-161.                    ://www.youtube.com/watch?v=piVsUEhHttI

6 клас  01.04.   Музичне мистецтво.
                         Жанрова палітра симфонічної музики. Слухаємо симфонічну музику
                          https://www.youtube.com/watch?v=Zpw4jTaIxFc
Вчимо нове поняття: симфонічна музика, симфонія. Сторінка 166-171.  Розучуємо пісню "Козацька пісня" слова і музика А. Мігай.
https://www.facebook.com/watch/?v=1648160825396428

5 клас  02.04.  Образотворче мистецтво.
                         Ілюстрації до зоряного літопису. Малюємо малюнок: олівцем, акварелью.



7 клас.  07.04. Музичне мистецтво.
                          Мюзикл.  Вчимо поняття мюзикл. Вивчаємо спільні риси опери, оперети та мюзиклу. Слухаємо за посиланням відомий французько-канадський мюзикл "Собор Паризької Богоматері"  https://www.youtube.com/watch?v=6L75VgKO8x0
Повторить вивчену пісню  "Тече вода з-під явора"
слова Т. Шевченка, музика О. Злотника. сторінка 154-161.   


5 клас  09.04.  Образотворче мистецтво.
                         Симфонія кольорів Всесвіту. Абстрактний живопис. Малюємо малюнок: гуаш, акварель.


  
     5 клас.     14.04.    Музичне мистецтво.
                                   Музика і візуальні види мистецтва. Записуємо в зошит та вчимо композиторів М.П. Мусорського та Луїджі Боккеріні. Які засоби виразності поєднують музику та візуальні види (записать в зошит) Слухаємо та вчимо пісню "Пісенька друзів" слова Ю.Етніна, музика Г.Гладкова. сторінки 148-153.https://www.youtube.com/watch?v=cQ4dXmLwvM0

   7 клас.    14.04.   Музичне мистецтво.
                               Телемюзикл. Записуємо в зошит та вчимо поняття: мюзикл, найвідоміші світові телемюзикли сторінка 170. Вчимо та слухаємо пісню "Києве мій" слова Д.Луценка, музика І.Шамо сторінки 168-171. https://www.youtube.com/watch?v=YcsEvOkaILY


6 клас.  15.04.  Музичне мистецтво.
                         Концерт для друга. Читаємо параграф сторінки 178-183. записуємо в зошит
поняття: концерт, та композитора Шарль Каміль Сен-Санс. Слухаємо та вчимо пісню "Цвіт землі" слова М.Сингаївського, музика О.Злотника.

     Записуємо в зошит поняття. Читаємо: спільні та відмінні риси опери та рок-опери,
історія розвитку жанру рок-опери. Відповідаємо на запитання сторінка 175. Слухаємо за посила-
нням найвідомішу рок-оперу "Юнона і Авось" https://www.youtube.com/watch?v=VdjIaIl3524


5 клас. 23.04.  Образотворче мистецтво.
                          Фінальна святкова вистава. Малюємо малюнок акварелю.
                          

6 клас.  24.04.  Музичне мистецтво.
                                Симфонічні варіації.Записуємо в зошит поняття:болеро,варіаційна форма.
                                 Композитора Моріс ЖозефРавель. Читаємо сторінки 184-187. Повторюємо
                                 пісню "Цвіт землі" слова М.Сингаївського, музика О.Злотника.

5 клас.     28.04.    Музичне мистецтво.
                                Музика в кіно. Записуємо в зошит поняття, композитора. Сторінки 158-163.
                                Вправу "Стоп-кадр". Слухаємо та розучуємо пісню "Крилата гойдалка"
                                слова Ю.Ептіна, музика Є.Крилатова.
                                https://www.youtube.com/watch?v=R2zSoq0os_0
 7 клас.     28.04.    Музичне мистецтво.    
                                     Музика з телеекрану. Читаємо на сторінці 176-181.Записуємо в зошит по-
                                     няття, пісню "Спасибі Вам, фронтовики" слухаємо та співаємо.
                                     
 https://www.youtube.com/watch?v=EyTV8P0M3x0

6 клас.  29.04.  Музичне мистецтво.
                          Шляхами симфонії. Записуємо в зошит: симфонія, таблицю:типи симфонії.
                          Слухаємо, співаємо, вчимо пісню "На безіменній висоті" Музика В.Баснера,
                           слова М. Матусовського.https://www.youtube.com/watch?v=O2wQqDgBXYQ

7 клас.     05.05.    Музичне мистецтво.
                              Електронна музика та її інструменти. Записуємо в зошит поняття: електронні 
                               музичні інструменти, електронна музика, читаємо на сторінці 182-185.
                               Повторюємо та співаємо    пісню "Спасибі Вам, фронтовики" слухаємо та співаємо.
                                     
 https://www.youtube.com/watch?v=EyTV8P0M3x0


 5 клас. 07.05.  Образотворче мистецтво. 
                           Повернення на землю. Техніка та матеріали на вибір учня.
                          


5 клас.     08.05.    Музичне мистецтво.
                               Музика і циркове мистецтво. Читаємо параграф на сторінках 164-167.
                               Відповідаємо на запитання на сторінці 167. Записуємо в зошиті поняття:
                               галоп, та композитора.Підібрати музику, яка підходить до циркових номерів.

  6 клас.  08.05.  Музичне мистецтво. 
                            Українська симфонічна поема. Записуємо в зошиті поняття: симфонічна поема
                               , та композитора.  Відповідаємо на запитання на сторінці 197. Слухаємо                                        музичні твори присвячені війні.  

5 клас.     12.05.    Музичне мистецтво.
                              Музика і хореографія. Записуємо в зошиті поняття: хореографія та                                                 композитора. Слухаємо та розучуємо пісню "Світ шкільний", слова                                               Т. Демчук, музика І.Тарновської.
https://www.youtube.com/watch?v=IIKP2dSm29o

7 клас.     12.05.    Музичне мистецтво.
                               Сучасна танцювальна музика.  Записуємо в зошиті поняття на сторінках                                       186-189. Слухаємо та розучуємо пісню "Край, мій рідний край", слова                                              і музика М. Мозгового.
https://www.youtube.com/watch?v=ifjFVh7kZDo

6 клас.  13.05.  Музичне мистецтво.                         
                             Симфогічна сюїта. Записуємо в зошиті поняття: сюїта та                                                                    композитора. Слухаємо та розучуємо пісню "Пісня про Україну", слова                                           і музика Н.Май.

  https://www.youtube.com/watch?v=nPSEwnT7WX8


5 клас. 14.05.  Образотворче мистецтво. 
                         "Маю право на:" Техніка та матеріали на вибір учня.


5 клас.     19.05.    Музичне мистецтво.
                               Назустріч канікулам. На сорінках 172-175 здійснюємо мандрівку Країною
                               музичного мистецтва.На станціях є запитання, відповідаємо на них в зошит.
                              
7 клас.     19.05.    Музичне мистецтво.
                                Жанри та напрями електронної музики. Читаємо на сторінці !92-195                                              параграф. Записуємо в зошит нові поняття. Відповідаємо на запитання в зо-
                                шит на сторінці 195-196.

6 клас.  20.05.        Музичне мистецтво.
                                Звучить симфонічна музика. В зошит записуємо композитора Ференц Лист.
                                На сторінці 208 виконуємо вікторину "Добери музику" 
                                Готуємось до тематичної роботи "Знавці музичного мистецтва"                            
5 клас. 21.05.      Образотворче мистецтво. 
                              Виставка малюнків. Фотографуємо свої молюнки і надсилаємо. 

 5 клас.  26.05.    Музичне мистецтво.  
                              Музика та інші види мистецтва. Тематичні завдання. Виконуємо в зошит.
                              Присилаємо у viber.  
   https://naurok.com.ua/test/vzaemodiya-muziki-z-inshimi-vidami-mistectva-523782.html

7 клас.     26.05.    Музичне мистецтво.
                                Музичне мистецтво: діалог традицій і новаторства.На сторінці 199-200
                                виконуємо завдання "Перевір себе".  Присилаємо у viber.  

6 клас.  27.05.       Музичне мистецтво.
                                Конкурс "Знавці музичного мистецтва". .На сторінці 210-212
                                виконуємо завдання.  Присилаємо у viber.  


  5 клас. 28.05.      Образотворче мистецтво. 
                                Підсумковий урок. Малюнок "Мої літні канікули".Присилаємо у viber.  
                     

                                         
                             Електронна адреса для спілкування:  dzjoba_gal@ukr.net


Немає коментарів:

Дописати коментар