Добровольська Надія Євгеніївна

25.05. - 29.05. 2020р. ХІ тиждень "А"

28.05.2020р. Історія 8 клас. Повторити параграф 22-28 Історичний портрет Івана Сірка в зошит.

28.05.2020р. Географія 10 клас. Повторити параграфи1-18 "Європа". Підготувати інформацію про країни " Карлики" Європи. Наприклад ( переглянте відео)

28.05.2020р. Історія 11 клас. Підготовка до ЗНО повторити параграфи 11-19 
Переглянути відео



28.05.2020р. Географія 7 клас. Вивчити параграф 63 заповнити таблицю на стр.283 в зошит. 
Переглянути відео



28.05.2020р. Історія 10 клас. Повторити параграф 1-10 творче завдння " Наслітки Брестського мирного договору для внутрішньої політики України".

28.05.2020р. Біологія 6 клас. Вивчити параграф 54 стр 247 завдання 3-4 в зошит.
 Переглянути відео



27.05.2020р Географія 9 клас. Вивчити параграф 46 -47 стр 261 вивчити таблицю напамять.
Переглянути відео

27.05.2020р. Образотворче мистецтво 7 клас. Завдання на літо замальовки фарбами" Барви літа" (захід та схід сонця, вода у водоймі, домашні тварини....)

26.05.2020р. Історія 9 клас. Вивчити хронологію життя діяча культури нашого земляка Миколи Куліша.
Микола Куліш
 Народився 6 грудня 1892р. у с. Чаплинці у родині батрака-селянина. Рано втратив батьків. З 1905 році – навчався в Олешківському міському училищі та в чоловічій гімназії. Закохався у Антоніну Невель та згодом одружився на ній. 1913р. — написав першу п’єсу «На рыбной ловле». Навчався у Новоросійському університеті, але був мобілізований до царської армії. У 1915р. тяжко поранено під Смоленськом. У 1918р. організував «Просвіту» в Олешках і почав писати роман «Трохим Леміш». З 1918 р.— голова міськвиконкому Олешок, голова місцевої ради, організатор «Першого Українського Дніпровського полку» в Херсоні. 1922-1925 рр.— інспектор Наросвіти (організовував українські школи, забезпечував їх кадрами, склав український буквар «Первинка»). Стає відомим завдяки постановці драми «97» Г. Юрою. 1925 р.— переведений до Харкова як шкільний інспектор Наркомосвіти УРСР. Поринає у літературну творчість Спочатку член «Гарту», потім стає президентом ВАПЛІТЕ у 1926 році. Редагує журнали «Червоний шлях» і «Літературний ярмарок». Член «Політфронту» та очолює УТОДІК (Українське товариство драматургів і композиторів). У літературній дискусії поділяє позицію Хвильового. 1929 р.— комедію «Мина Мазайло» було знято з репертуару й невдовзі охрещено «фашистською». 1933 р.— тяжка утрата — смерть Миколи Хвильового. Переслідування, цькування, заборона п’єси «Маклена Граса». 1934р. — зарештований і засуджений до 10 років ув’язнення  на Соловках, хоча і був тяжко хворий туберкульозом. 3 листопада 1937 року —  за постановою особливої трійки НКВС розстріляний в урочищі Сандармох Медвеж’єгорського району, Карелія.   Твори: –        
   1913р. перша п’єса «На рыбной ловле» –      
   1918р. роман «Трохим Леміш» –      
   1924р. драма «97» –        
   1925р. перша комедія «Отак загинув Гуска» –      
   1927р. п’єса  «Народний Малахій» –       
   1928р. комедія «Мина Мазайло» –        
   1929р. драма «Патетична соната» –        
   1932р. драма «Маклена Граса»


26.05.2020р. Географія 9 клас. Вивчити параграф 45 стр.254 завдання 3 в зошит.

26.05.2020р. Образотворче мистецтво 6 клас Тема: "Букет для мами!" намалювати літні квіти у букеті.

26.05.2020р.Географія 8 клас. Тема Господарство Херсонської області.
Сільське господарство Херсонської області
Сільське́ господа́рство (с/г) — галузь народного господарства, направлена на забезпечення населення продовольством і отримання сировини для цілого ряду галузей промисловості. Херсонщина – важливий регіон по вирощуванню якісного продовольчого зерна озимої пшениці, кукурудзи, рису, соняшнику, помідорів, кавунів. Регіон має значні площі зрошуваних земель. Херсонщина надзвичайно щедра овочами і фруктами, баштаном і виноградом. Місцеві велетні кавуни за своїми смаковими і лікувальними якостями відомі мало не на весь світ. Сільське господарство Площа сільськогосподарських угідь (по всіх товаровиробниках, включаючи підсобні господарства) – 1970,6 тис.га, з них ріллі – 1778,3 тис.га, зрошувальних земель – 425,6 тис.га. В області проведено реформування 282 КСП, на базі яких створено 508 підприємств, в тому числі господарські товариства – 296 (58,3%), приватні підприємства – 101 (19,9%), сільгоспкооперативи – 44 (8,7%), державні підприємства – 25 (4,9%), інші – 42 (8,3%). В агропромисловому комплексі області діє 293 економічно активних сільськогосподарських підприємств. Функціонують 15 агроторгових домів, активізована біржова торгівля. Торгівельні операції здійснюються на 48 оптово-плодоовочевих та продовольчих ринках. Крім цього, сільгосптоваровиробникам і особистим підсобним господарствам населення надають різноманітні послуги 45 обслуговуючі кооперативи, 410 ветеринарних пунктів та аптек, 277 пунктів штучного осіменіння, активно працюють 594 заготівельних пунктів сільгосппродукції, у тому числі по заготівлі молока 526. Проводиться робота по створенню двох оптових ринків у Каховському та Білозерському районі. Реалізація сільськогосподарської продукції здійснюється через існуючу мережу магазинів та кіосків фірмової торгівлі, яких на сьогодні налічується 236. Усе більше уваги звертають на агропромисловий комплекс Херсонщини вітчизняні і зарубіжні інвестори. За останні роки намітилась тенденція до збільшення капітальних вкладень у сільське господарство і підприємства, які вирощують та переробляють сільськогосподарську продукцію. Іноземні інвестиції в аграрний сектор надійшли із 15 країн світу. Основними країнами – інвесторами були Кіпр, Сполучене Королівство Великобританії, Австрія, Нідерланди, Швейцарія, Естонія, Німеччина. В області проводиться ряд заходів по створенню привабливого інвестиційного клімату та сприяння залученню інвестицій в сільське господарство регіону. Залишається інвестиційно привабливим для інвесторів вирощування плодових і овоче-баштанних культур та розвиток галузі тваринництва. Вирощування виноградної лози дозволяє отримувати виноматеріал для виготовлення вина якістю, що не поступається якості сировини отриманої на знаних французьких виноградниках. Основним фактором гарантованого отримання сільськогосподарської продукції для забезпечення продовольчої безпеки регіону є зрошення. Впроваджується у виробництво новітня техніка поливу сільськогосподарських культур, зокрема крапельне зрошення, завдяки якому передові фермери одержуючи по 50-60 тонн огірків, по 100-110 тонн помідорів з одного гектара. Ocнoвнi нaпpями виpoбництвa в гaлyзi pocлинництвa є виpoщyвaння зepнoвиx, нaciння coняшникy, oвочів. Ocнoвнi нaпpями виpoбниuтвa в гaлyзi твapиниицтвa є cкoтapcтвo, cвинapcтвo, вiвчapcтвo. В області налічується 202,9 тис. голів великої рогатої худоби, з них 104,2 тис. голів корів, 174,2 тис голів свиней, 74,6 тис. голів овець та кіз, 2651,5 тис. голів птиці всіх видів. З метою подальшого розвитку тваринництва у населення проводиться робота по створенню безприбуткових кооперативів по заготівлі та реалізації молока переробним підприємствам, організації кормових дворів, створення пасовищ для великої рогатої худоби за рахунок виділення малопродуктивних земель та земель запасу. Прикладом є проведення залуження в Каланчацькому районі, створення кормових дворів в ТОВ „Жовтневе” Великолепетиського, ДПДГ „Асканійське” Каховського району та інші. Область має достатню племінну базу, яка може забезпечити в повному обсязі господарства всіх форм власності племінними ресурсами. Створено і функціонує 57 суб’єктів племінної справи, у тому числі по молочному скотарству – 10, з них 4 племінні заводи, м’ясному скотарству – 2, свинарству – 20, в тому числі 5 племінних заводів , вівчарству – 7, птахівництву – 7, конярству – 1. Потенційно область має можливість вирощувати щорічно не менше 2 млн. тонн продовольчого зерна, 1 млн. тонн овочево-бахчевої продукції, 35 тис. тонн рису, 100 тис. тонн плодів, 50 тис. тонн винограду і багато іншої продукції. Через сприятливі кліматичні умови тут розвинені садівництво, виноградарство і тваринництво м’ясо-молочного напряму. Херсонська область має значний потенціал розвитку сільськогосподарського виробництва, великі площі сільськогосподарських угідь з родючими землями (1968,4 тис. Га, зокрема 1770 тис. Га ріллі) і значною сумою ефективних температур. Це створює необхідні природні передумови для виробництва значних об’ємів рослинницької і тваринницької продукції. За даними Головсільгоспроду Херсонської облдержадміністрації поголів’я великої рогатої худоби в сільськогосподарських підприємствах тільки за один 2005 рік скоротилося на 6,6%, корів – на 8,1% і загальна кількість великої рогатої худоби в сільськогосподарських підприємствах на початок 2006 року становила 25,5 тисяч голів, у тому числі 9,1 тисяч корів. Особливо зменшилась кількість великої рогатої худоби в господарствах Бериславського, Великолепетиського, Верхньорогачицького, Високопільського, Іванівського, Нижньосірогізького та Цюрупинського районів. Так, в сільськогосподарських підприємствах Бериславського, Верхньорогачицького, Каланчацького та Цюрупинського районів корови відсутні. Під впливом вказаних вище негативних факторів у багатьох колективних господарствах вівчарство, птахівництво і свинарство, як галузь тваринництва практично ліквідовано. Втішає те, що в Херсонській області за 2005 рік поголів’я свиней і птиці в сільськогосподарських підприємствах трохи збільшилось. Так, кількість свиней збільшилась на 23,3%, птиці – на 48,0%. Як свідчать статистичні дані, у суспільному секторі тваринницької галузі України найбільшого скорочення поголів’я худоби і птиці зазнали великі спеціалізовані тваринницькі комплекси і птахофабрики. У багатьох з них воно зменшилось на 70-80%, а в окремих господарствах і навіть районах – повністю ліквідовано. Так, зараз повністю ліквідували поголів’я 76 птахофабрик з виробництва м’яса птиці. Припинили свою діяльність чотири з п’яти найбільших – на 108 тисяч голів свиней – свинокомплекси. Аналізуючи структуру поголів’я худоби по категоріям господарств видно, що значної руйнації зазнала тваринницька галузь в колективних сільськогосподарських підприємствах. Частка поголів’я великої рогатої худоби в цих господарствах на початок 2006 року становила тільки 12,8%, корів – 9,0%, свиней – 33,0%, овець і кіз – 29,2% від загальної кількості Основна задача сільського господарства полягає в тому, щоб забезпечити населення країни доброякісними продуктами, а промисловість – сільськогосподарською сировиною. По науково-обґрунтованим нормам харчування на одну особу населення повинно вироблятися в рік: м’яса – 82 кг; молока – 405 кг, яєць – 292 штук; риби – 18,2 кг. Забезпеченість населення повноцінними продуктами харчування тісно пов’язано з розвитком тваринницької галузі країни. Аналіз статистичних повідомлень свідчить, що виробництво вітчизняної продукції тваринництва не відповідають потребам населення в повному забезпеченні їх цією продукцією. Виробництво продукції тваринництва в Херсонській області здійснюється, в основному, в господарствах населення. Так, частка виробленого м’яса в господарствах населення у загальному його виробництві у 2005 році становила 89,8%, молока – 92,9%, яєць – 71%, вовни-35,2% Кращі товаровиробники сільськогосподарської продукції Херсона отримують високі і стабільні урожаї озимої пшениці по 50-60 ц/га, товарного насіння соняшнику по 25-30 ц/га, томатів по 800-1000 ц/га, кавунів по 250-300 ц/га. Наявність розвиненої переробної промисловості дозволяє переробляти проведену продукцію безпосередньо в області, тим самим знижуючи витрати на її транспортування і запобігаючи відтоку доходів в інші регіони. Вигідне географічне положення, відносна близькість важливих ринків країн СНД і Близького Сходу дозволяє Херсонській області експортувати значні об’єми вироблюваної сільськогосподарської продукції. В області функціонують 286 сільськогосподарських підприємств, 3013 фермерських господарств. Основними напрямами виробництва в рослинництві є вирощування зернових, насіння соняшнику, овочів. У тваринництві домінують скотарство і вівчарство. Не меншої своєрідності Херсонщині надають її мальовничі заповідні куточки, відомі на весь світ, зокрема, два з трьох в Україні біосферні заповідники – "Асканія-Нова" і Чорноморський.

26.05.2020р географія 6 клас. Підготувати повідомлення про рослинний світ нашого краю. Повторити параграфи 13-27.

26.05.2020р. географія 11 клас.Вивчити парграф 34 завдання 189 завдання №4 в зошит.


25.05.2020р Історія 11 клас.. повторити параграфи 16-19  Переглянути відео


25.05. 2020р. Біологія 6 клас. Річна контрольна робота.
Річна контрольна робота
І рівень
1.Частина тіла, що виконує певну функцію?
А) організм   Б) орган В)  ознака
2. Встановіть послідовність
У деревині розміщуються спочатку:
А) Шкірка Б) Кора  В) Луб   Г) Камбій
3. Що розвивається з підсімядольного коліна?
А) Корінь   Б) Листок  В) Пагін
ІІ рівень
1        1    Доповніть речення.
    Що розвивається в результаті подвійного запліднення ……?
2     2.  Вставте пропуски?
Царство - ….. - ….. - …..- родина - …. – вид.
ІІІ рівень
1.   Заповніть таблицю

Плауни
Хвощі
Місце знаходження спорангій


2.   Назвіть всі екологічні групи рослин і на які підгрупи вони поділяються?
УІ рівень

1.   Що таке первинне та вторинне отруєння грибами?

25.05.2020р. Історія 7 клас. Річна контрольна робота. (виконана в індивідуальній формі)

25.05.2020р. Історія 5 клас. Річна контрольна робота.

Контрольна робота 

І рівень

1.        1 вересня 1939 року розпочалась?

А) І Світова війна      Б) ІІ Світова війна   В) Українська революція

2. Як називались документи які видавав уряд України (Центральна Рада) у 1917-1918рр

А) Закони       Б) Декларації       В) Універсали

3. коли була прийнята нині діюча Конституція України

А) 24 серпня 1991р.  Б) 28 червня 1996р  В) 1 грудня 1990 р.

ІІ рівень

1.   Споруда, що укріплена зовнішнім валом і має військово – оборонне значення називається?
А) Фортеця  Б) Замок   В) Палац
2. Відкрите, незабудоване місце в населеному пункті оточене будівлями або зеленими насадженнями?
А) Вулиця     Б) Площа    В)Провулок
ІІІ рівень
Розташуйте  події у хронологічній послідовності
А) Володимир Великий
Б) Княгиня Ольга
В) Князь Святослав Ігорович
Г) Ярослав Мудрий
4 рівень
Назвіть трьох сучасників, відомих людей України, яких ви знаєте. І напишіть чим вони прославили нашу державу?

25.05.2020р.  Історія 8 клас.  Річна контрольна робота (Виконана в індивідуальній формі).

18.05. - 22.05. 2020р. Х тиждень "Б"

22.05.2020р. Географія 6 клас. Описати спостереження стр.231 план Опису погоди за добу

22.05.2020р. Географія 8 клас. Вивчити конспект
Херсо́нська о́бласть — область у південній частині України, у межах Причорноморської низовини. На північному заході межує з Миколаївською, на півночі — з Дніпропетровською, на сході — із Запорізькою областями України, на півдні з Автономною Республікою Крим (окупованою з 2014 року Росією). Утворена 30 березня 1944 року.
Територія 28 461 км² (4,71 % від території України). Херсонщина за площею має сьоме місце серед інших областей України.
Територією області проходить державний кордон протяжністю 458 км (350 км Чорним і 108 км Азовським морями). На кордоні розташовано 4 пункти пропуску: авіа, річковий порт, морські порти Херсона і Скадовська. Відстань від Херсона до Києва залізницею — 664 км, шосейними шляхами — 605 км.
Межує на сході — з Запорізькою, на північному заході — з Миколаївською, на півночі — з Дніпропетровською областями, на півдні по Сивашу і Перекопському перешийку — з Автономною Республікою Крим.
Клімат  помірно континентальний, посушливий. Середньорічні температури: літня +22,4 °C, зимова −2,1 °C. Максимальна літня температура +40 °C, мінімальна зимова −31,5 °C. Тривалість безморозного періоду в середньому 179 днів на рік. Середньорічна кількість опадів від 300 до 420 мм. За сильного вітру часом навіть узимку виникають пилові бурі.
Географічні дані область розміщена у степовій зоні Східно-Європейської рівнини в нижній течії Дніпра. З заходу на схід територія області простягається на 258 км, з півдня на північ майже на 180 км. Крайніми пунктами Херсонської області є: на півночі село Федорівка, Високопільського району, на півдні — залізнична станція Сиваш (півострів Чонгар) Генічеського району, на заході — мис Середній на півострові Ягорлицький Кут в Голопристанському районі і на сході село Новий Азов Генічеського району. Омивається Чорним і Азовським морями, а також Сивашем (Гнилим морем). На території області протікає 19 річок. Найбільші з яких: Дніпро — довжиною 178 км, Інгулець — довжиною 180 км. Максимальна висота над рівнем моря — 101 м, біля села Ушкалка, Верхньорогачицького району, мінімальна — мінус 0,4 м, на ділянках узбережжя Сиваша. На території Херсонщини знаходиться найбільша в Європі пустеля. Північна частина Арабатської стрілки, що відноситься до Херсонщини, є частиною Кримського півострову.
Ґрунти на півночі Херсонщини — здебільшого південні чорноземи з лісовим підґрунтям. На півдні вони переходять у темно-каштанові і каштанові ґрунти, іноді разом з солонцями. Для узбережжя Чорного та Азовського морів характерні солонці та солончаки.
Із природних копалин на території області залягають цементні та цегляно-череп'яні глини, мергельвапняк, сіль, торф, газ.
·                1 072 567 мешканців (2014), у тому числі:
o       міське — 656 222 (2014)
o       сільське — 416 345 (2014)
·                1 128 828 мешканців (2005), у тому числі:
o       міське — 682 570 (2005)
o       сільське — 446 258 (2005)
·                1 179 000 мешканців (1981), у тому числі:
o       міське — 698 000 (1981)
o       сільське — 481000 (1981)

22.05.2020р. Географія 10 клас. Підготувати повідомлення про одну з сучасних Українських фірм які випускають продукцію на міжнародний ринок. 

22.05.2020р. Географія 7 клас. Вивчити параграф 62 стр.278 завдання 3 в зошит
Переглянути відео



21.05.2020р. Географія 10 клас. Річна контрольна робота
Географія 10 клас
І рівень
1.   До вичерпних відновних ресурсів належать:
А) Морська вода        Б) Енергія Сонця
В) Рибні ресурси         Г) Енергія вітру
2. До постсоціалістичних країн з перехідною економікою належать:
А) Казахстан    Б) Італія     В) Північна Корея
3. США, Малайзія,ОАЕ,Швейцарія – приклади :
А)Республік                              Б) Абсолютних монархій
В) Федеративних держав      Г) Унітарних держав
ІІ рівень
1.Виберіть з переліку два найбільших ареали орних земель на Землі:
А) Центральна Африка        Б) Південна і Східна Азія
В) Європа                                Г) Схід Північної Америки
2.Основні вантажопотоки нафти направлені від:
А) Канади до Японії          Б) Бразилії до Західної Європи
В)Перської затоки до країн Західної Європи та Японії
ІІІ рівень
1.     Встановіть співвідношення між колонками
Країни                                         Форма правління
1.     Ватикан                                   а. Конституційна монархія
2.     Великобританія                      б. Теократична монархія
3.     Італія                                        в. Абсолютна монархія
4.     ОАЕ                                          г. Республіка
2.Головна відмінність машинобудування Канади від машинобудування США, Японії, Німеччини.
А) У низькій якості канадських виробів;
Б) Його орієнтації переважно на внутрішній ринок;
В) Дешевизні його продукції;
Г) Його концентрації лише у великих місцях
УІ рівень

1.     Запропонуйте три на ваш погляд найважливіших глобальних проблем. Відповідь обґрунтуйте?

21.05.2020р. Біологія 6 клас. Вивчити параграф 53. стр 242 завдання №3 в зошит.
Переглянути відео


21.05.2020р. Географія 11 клас. Річна контрольна робота ( виконана в індивідуальній формі)

21.05.2020р. Історія України 10 клас. Тема: Наш край 1921- 1939роки. Підготувати інформаційну листівку ( інформація на одну сторінку) про визначних людей херсонщини 1921 - 1939 років. 

21.05.2020р. Географія 7 клас. Річна контрольна робота  ( виконана в індивідуальній формі)

20.05.2020р. Образотворче мистецтво 7 клас. Тема уроку:  "Образотворче мистецтво і ми"   Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/urok-34-obrazotvorche-mistectvo-7-klas-pidsumkoviy-za-rik-492016.html

20.05.2020р. Образотворче мистецтво 6 клас. Тема уроку: "У бабусеному квітнику" намалювати весняні квіти - півонії.  Переглянути відео.


20.05.2020р. Історія 9 клас. заповнити таблицю на стр 279 завдання 5 "Розвиток української культури середини 19 - початку 20 століття" Переглянути відео

19.05.2020р. Географія 9 клас. Вивчити параграф 44 вивчитисхему стр.245.  стр 250 завдання 5 в зошит. Переглянути відео



19.05.2020р. Географія 8 клас. Виконати тест у підручнику стр. 289 повторити параграф 58.
Переглянути відео



19.05.2020р.Географія 6 клас. Вивчити параграф 55 стр. 228 завдання №2 в зошит.
Переглянути відео


18.05.2020р. Історія України 7 клас. Підсумкова практична робота.
Практична робота
Тема: Етнічний склад населення України. Повсякденне життя.
Мета: Вивчити особливості етнічного складу населення земель України в другій половині 14-15 століття.
Хід роботи
1  1..   Вивчити особливості етнічного складу населення україни і вказати п’ять найважливіших причин, що вплинули на етнічний склад населення?
2  2.  Як жили  звичайні люди, що проживали на наших землях на початку 
       15 століття?
3  3.    Висновки.

Виконання роботи


18.05.2020р. Біологія 6 клас. Підсумкова практична робота.
Практична робота
Тема: Гриби у біосфері та житті людини
Мета: Визначити біологічну роль грибів у природі та житті людини
Хід роботи
1.  Визначити значення для людей цільових грибів (стр.237)
2.  Значення грибів у природі (стр 214)
3.  Висновки

Виконання роботи
18.05.2020р. історія України 11 клас. Річна контрольна робота 

Контрольна робота з історії України 11 клас

І рівень

1.  На початку 1944 року СРСР вступив у етап Другої Світової війни

А) другий.   Б) Третій.    В) Четвертий      Г) П’ятий.

2. Як називалась нацистська політика в Україні, що проводилась з метою нейтралізації наслідків ідеологічної діяльності більшовиків?

А) Окупаційний порядок    Б) Новий порядок   В) План  «Ост».

3. Неподалік Львова загинув командир УПА Роман Шухевич у…..?

А) 1947р.     Б) 1948р.     В) 1948р.    Г) 1950р.

ІІ рівень.

1.     Розставте події у хронологічній послідовності

А) ХХ з’їзд КПРС «Культ особи та його наслідки»

Б) Смерть Й. Сталіна

В) Передача Криму Україні

Г) Виникнення дисидентства.

2. Продовження речення:

Народна освіта – підгрунття культури й духовності в 60-80-х роках перебувала в стані ……?

ІІІ рівень.

1.     Революція на граніті (жовтень 1990) це - …….

А) Страйк шахтарів з матою виплати заробітної платні

Б) Компанія широкомасштабних акцій ненасильницької громадянської непокори

В) Компанія протестів. Мітингів, пікетів проведена прихильниками В. Ющенка

2. Чому, на вашу думку, політика «прискорення» не принесла очікуваних результатів?

ІУ рівень

1.     Поміркуй, чи можуть громадяни впливати на вирішення політичних конфліктів в Україні. Обґрунтуйте відповідь?

18.05.2020р. Історія України 8 клас. Підсумкова практична робота
 тема: Здійснити уявну мандрівку до історико- культурних памяток доби бароко
Мета: Вивчмти особливості формування культурницького стилю бароко в Україні в 18 столітті.
                       Хід роботи
1. Вибрати оєкт до якого ви здійсните уявну мандрівку. 
( Михайлівський Золотоверхий собор в місті Києві)
2. Опишіть його зовнішній вигляд, історію створення?
3 Висновки.

18.05.2020р Історія України 5 клас. Підсумкова практична робота
Практичне заняття
Тема: Моя уявна подорож історичними місцями України.
Мета: Ознайомитись з мальовничими куточками України, повторити правила роботи з додатковою літературою.
Хід роботи
1.        Назвіть 2-3 історичних об’єкти нашого крає ( наприклад Легендарна Тачанка це пам’ятник у Каховці присвячений громадянській війні 1917 -1912рр)
2.        Опишіть історичне місце де ви колись бували з рідною ( де знаходиться, як називається, які історичні події у цьому місці сталися, чи сподобалась вам ця подорож)
3.        Назвіть яке історичне місце України ви б хотіли відвідати?
4.        Висновки


П
18.05.2020р Історія України 9 клас. Річна контрольна робота

Контрольна робота з історії України
І рівень
1.  Де і коли виникло Кирило – Мифодіївське братство?
А) Львів 1845р   Б) Київ   1846    В) Харків  1847
2. Встановіть співвідношення
Реформи                                        Їх особливості
1.            Земська реформа                  А) Найбільш послідовно демократична
2.            Судова реформа                    Б) 1864 рік
3.            Цензурна реформа                В) Введення місцевого самоврядування
4.            Освітня реформа             Г) введення єдиної системи початкової освіти

3.  2 травня 1848 р. заснований у Львові орган влади, що мав відстоювати інтереси українського населення Галичини. (назвіть цей орган?)
ІІ рівень
1.  Продовжіть ланцюжок
РУРП  ----------   І. Франко
УНДП ----------   ……….?
……?  ----------    М. Ганкевич
2.  На початку 20 століття українська культура зробила значний крок уперед але наштовхнулась на перепони ? Назвіть деякі з них?
ІІІ рівень
1.     Назвіть причини революції 1905 – 1907рр?
2.     З якою метою була започаткована земельна реформа П.Столипіна?
УІ рівень
1.       Вкажіть причини повстань Устима Кармелюка на Поділлі у 1813- 1835років. Які історичні наслідки для українського населення мали ці повстання?


12.05. - 15.05. 2020р. ІХ тиждень "А"


15.05.2020р. Географія 6 клас. Вивчити парграф 54. стр.224 завдання №1 в зошит. переглянути відео


15.05. 2020р. Географія 8клас. Вивчити параграф 58 стр.289 тести з підручника в зошит.

15.05.2020р. Географія 7 клас. Тестове оцінювання в індивідуальній формі. повторити параграф 61.

15.05.2020р. Історія України  10 клас  Контрольна робота за рік




15 травня 2020 р.

Контрольна робота з історії України 10 клас

І рівень

1.              Третій Універсал був прийнятий ?

А) 27 грудня 1917р.   Б) 7 листопада 1917р.   В)  10 листопада 1917р.

2. Який договір передував вторгненню польських військ у радянську Україну

 А)Брестський   Б) Варшавський    В) Берлінський

3. За умовами проведення НЕПУ був запланований відступ від безпосередньої побудови комунізму?

А)  Так   Б) Ні

ІІ рівень

1.       Розставте події у хронологічній послідовності

А)Прийняття НЕПУ  Б)Голод 1921р   В)Розгром Врангеля

  Г)  Початок відбудови народного господарства

2. Хто став символом боротьби українців за створення  власної  незалежної  держави ?

А)Денікін  Б)  Махно    В) Петлюра

ІІІ рівень

1.       Назвіть основні причини голодомору 1932-1933рр ?

2.       Доведи, що на українських землях, які входили до складу Польщі. Мало місце національне гноблення?

УІ рівень
1 Дайте загальну характеристику сільському господарству напередодні  Другої Світової війни?


Шановні учні школи 18 травня 2020 року виконується 
75- річниця мосового геноциду радянської влади проти кримсько - татарського населення Криму. Переглянте уривок  з фільму "Хайтарма" або знайдіть на каналі Ютуб фільм режисера Ахтема Сеїтаблаєва "Чужа молитва"


14.05.2020р. Історія 8 клас. Повторити параграф 11-27 підготуватися до контрольної роботи.

14.05.2020р. Біологія 6 клас. Вивчити параграф 52 стр 239 завдання 4 в зошит.

14.05.2020р. Історія України 11 клас. Річна практична робота
Тема: Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах "гібридної війни"
Мета: Зясувати особливості гібридної війни в Україні, вплив зовнішньої та внутрішньої політики на суверенітет держави
                       Хід роботи
1. Особливості гібрідної війни Росії проти України (стр.243)
2.Внутрішня та зовнішня політика України (стр.250)
3.Висновки

14.05.2020р. Географія 7 клас. вивчити параграф 61 тести стр. 273 написати в зошит.  

14.05.2020р. Історія України 10 клас. Річна практична робота
Тема: Відмінність у повсякденному житті радянської людини та жителів Західної України
Мета: Визначити особливості відмінностей у житті людей, що проживали на землях України під владою радянського режиму та Західної України.
                                        Хід роботи
1.Заповніть порівняльну таблицю
Галузі порівняння
Радянська Україна (під владою Росії)
Західна Україна ( у складі Чехії, Румунії, Польщі)
         Освіта


         Культура


         Розвиток промисловості


          Життя у селі


         Національна політика імперської держави


2. Висновки

14.05.2020р. Географія 10 клас. Повторення параграфів 20-45 підготовка до семестрової контрольної роботи.

13.05.2020р. Історія 9 клас ( я памятаю. що за розкладом географія але дирекція так склала графік контрольних робіт) Роботу зробити в зошиті  і надіслати мені фото.
 Практичне заняття
Тема: На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет мецената другої половини 19 початку 20 століття.
Мета: Вивчити основні умови розвитку меценатства в Україні, познайомитись з діяльністю цілої плеяди меценатів кінця 19 початку 20 століття.
                                      Хід роботи
1. Вкажіть причини які вплинули на формування в українському суспільстві меценатства.
2. Історичний портрет мецената (за вибором учня, одного мецената наприклад брати Ханенки, Терновський Василь Васильович, Микола Терещенко, Харетоненко Іван Герасимович.)
а) Імя та прізвище, дата народження
б) Освіта, сфера діяльності
в) Опис досягнень мецената
г) Моє особисте ставлення до історичної особи
3.Висновки.
                             Виконання роботи
1.

13.05.2020р. Образотворче мистецтво 7 клас. Тема "Футуристичний дизайн - погляд в майбутнє". Намалюйте транспорт Третього тисячоліття. (Машину майбутнього)

12.05.2020 р. Географія 6 клас. Контрольна робота за рік  Виконуєте в зошиті  і мені присилаєте ФОТО по вайберу
Контрольна робота за рік
географія 6 клас
І рівень
1.      До зовнішніх процесів Землі належать?   (дві вірні відповіді)
А) Робота вітру  Б) Вулканізм   В) Робота вод  Г) Розломи мантії
2. З яких шарів складається Атмосфера?
 А) Стратосфера  Б) Мантія   В) Тропосфера    Г) Астеносфера (дві відповіді)
3. Як називається прилад який вимірює тиск атмосфери?
А) Термометр.   Б) Барометр.   В) Флюгер
ІІ рівень
1.      Які умови необхідні для утворення озера?  (дві відповіді)
А) Зниження у рельєфі  Б) Висока температура повітря   В) Стік води 
2. Від чого залежить формування русла річки ?
А) Клімату  Б) Рельєфу  В) Атмосферного тиску
ІІІ рівень
1.      Назвіть особливості кліматотворчих чинників для помірного кліматичного поясу?
2.      Поясніть чому Перуанська течія з температурою води + 22°С називають холодною,  а Північноатлантичну з температурою + 2°С теплою ?
УІ рівень
 Задача
У Підніжжі гори температура +22°С і тиск 760 мм.рт.стовпчика. Турист піднявся на висоту 2400м. якою стала температура я як змінився тиск.   (Згадайте як температура та тиск змінюються з висотою?)

12.05.2020 р. Георгафія 11 клас. вивчити параграф 33 "Міжнародний капітал в Україні" стр 186 завдання 7 в зошит повторити параграфи 7-11.

12.04. 2020р. Географія 8 клас. Контрольна робота за рік. Виконуємо в зошиті і присилаємо мені  фото на вайбер.
Річна контрольна робота з географії 8 клас 
І рівень
1.            Україна розташована у …… годинному  поясі ?
А) Першому Б) Другому   В) Третьому
2. Найпротяжніший кордон Україна має з …?
А) Росією   Б) Білорісією    В) Молдовою
3. Фізична географія України вивчає….?
А) Природу   Б) Господарство   В) Населення
ІІрівень                                                                                                                           4.З території України давній океан зник в періоді ….
А) Юрському   Б) Палеогеновому   В) Неогеновому
5. Сейсмічні зони України ? Назвіть якої не вистачає.
А) Кримсько – Чорноморська  б) Зона гір Вранча  Б) Закарпатська  Г) ……?
ІІІ рівень
6. Встановіть співвідношення
Тектонічна структура                           Форма рельєфу
1. плита                                                  а. низовина
2. складчаста система                           б. рівнина
3. западина                                             в. височина
4.платформа                                           г. гори
7. Розтавте в геохронологічній послідовності періоди
А. кембрій  Б. Пермський   В. Силурійський     Г. Юрський   Д. Четвертинний
4 рівень.

 8. Назвіть чинники які визначають виділення ПК,  назвіть систематизацію ПК України.   

12.05. 2020р. Образотворче мистецтво 6 клас  Тема "Літо, літечко золоте!" Намалювати малюнок про відпочинок на морі в літку. Переглянути відео

12.05.2020р Географія 9 клас  Контрольна робота за рік. Виконуємо взошиті і фото висилаємо мені по вайберу
Річна контрольна робота 9 клас  з географії    
І рівень (по 1 балу)
1.Укажіть природну зону , де розміщена більшість цукрових заводів України?
А) Мішаних лісів     Б) Широколистяних лісів     В) Лісостеп      Г) Степ
2. Який з наведених видів транспорту є найдешевший?
А) Авіаційний     Б) Річковий     В) Автомобільний   Г) Залізничний
3. Виберіть з перелічених фінансових центрів світу найважливіший?
А) Лондон   Б) Відень   В) Каїр     Г) Брюсель
ІІ рівень  (по 1 балу)
1.        Установіть відповідність між галузями машинобудування та їх важливими центрами?
1.        Ракетобудування                                   А) Київ
2.        Тракторобудування                              Б) Херсон
3.        Суднобудування                                   В) Харків
                                                                Г) Дніпро
2. Які країни  є світовими лідерами по виробництву електроенергії на ГЕС ? (три відповіді)
А) Канада     Б) Парагвай      В) Бразилія   Г) Норвегія    Д) США
ІІІ рівень (по  2 бали)
1 Розташуйте в порядку зменшення світове виробництво м’яса ( від найбільшого до найменшого)
А) Яловичина   Б) Баранина      В) Птиця    Г) Свинина
2. Заповніть таблицю
Внесіть технічні культури у таблицю: 1- Кенаф, 2- Ріпак,  3-  Цукрова тростина, 4- Коноплі, 5- Тютюн, 6- Цукровий буряк, 7- Кока, 8- Маслина.? ( можна в таблицю поставити лише номер  технічної культури)
Групи рослин
Помірний пояс
Тропічний пояс
Цукристі


Волокнисті


Олійні


Тонізуючі



УІ рівень  (3 бали)
Сільське господарство  в багатьох країнах Африки не в змозі виробити скільки продукції, щоб забезпечити потреби свого населення.  Назвіть п’ять причин які сприяли такій ситуації?  Свою відповідь обґрунтуйте?

12.05.2020р. історія України 9 клас. прочитати матеріал на стр 280 повторити параграфи 16-20 готуємось до річної атестації 

 04.05. - 08.05. 2020р. VІІІ тиждень "Б"

08.05.2020р. Географія 10 клас. Вивчити параграф 45 "Міжнародні звязки України" зробити аналіз таблиці 47 (стр251). У зошит зробить завдання №2 стр.254.  

08.05.2020р. Географія 8 клас. Вивчити параграф 57. стр 284 завдання №2 в зошит. Переглянути відео

08.05.2020р. Географія 7 клас. Вивчити параграф 60 "Індійський океан"стр.267 завдання №2
Переглянути відео 

08.05.2020р. Географія 6 клас. Вивчити параграф 53 стр 220 завдання №3 в зошит.

07.05.2020р. Географія 11 клас. Вивчити параграф 32 "Провідні види економічної діяльності третинного сектору України". стр 183 завдання №3 у зошит.

07.05.2020р. Географія 7 клас. Вивчити параграф 59 "Атлантичний океан" стр 263 завдання
 № 2 в зошит. Переглянути відео


07.05. 2020р Історія 10 клас. Вивчити параграф 29. стр 192 історичний портрет
Августіна Волошина за планом 
1. Прізвище імя, роки життя
2. Сфера діяльності, освіта
3. Коротка хронологія діяльності ( де, ким і в яких роках працював?)
4 Моє ставлення до політичної діяльності А.Волошина.

07.05.2020р. Географія 10 клас. Вивчити параграф 44. стр 248 запитання №2 в зошит. повторити параграфи 1-9.

07.04.2020р. Біологія 6 клас. Вивчити параграф 50. "Отруйні гриби" таблицю на стр.227 зробити в зошиті. Перегрянути відео 


06.05.2020р. Історія України - 9 клас. вивчити параграф 33 стр.274 завдання 8 або 9 (за вибором) в зошит. Повторити парграфи 7-15. переглянути відео

06.05 2020р. образотворче мистецтво 7 клас. Тема: Країна фестивалів. Намалювати кубок який можна вручити переможцям фестивалю. Переглянути відео


06.05.2020р Образотворче мистецтво 6 клас тема: "Віртуальна подорож до художніх музеїв"
 Намалювати галерею музею. Переглянути відео


05.05.2020р. Географія 8 клас. Вивчити параграф 56 повторити параграфи 54-55 За картою на стр.277 дати відповідь на запитання. Який етнічний склад населення Херсонщини? 
(За зразком:1. українці - приблизно 70 відсотків
                    2. росіяни - ?
                    3. інші - ? )

05.05.2020р. Географія 6 клас. Повторити  параграфи 49- 52 підсумкове тестування з теми "Біосфера та її складові"https://naurok.com.ua/test/biosfera-ta-grunti-6-klas-340597.html

05.05.2020р. Географія 9 клас. Повторити розділ 4. "Третинний сектор господарства" контрольна робота за тему. пройти за посиланням.
https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-tretinniy-sektor-gospodarstva-8193.html

04.05.2020р. Історія України 11 клас. Повторити розділ 3. "Україна в період загострення кризи радянської системи" параграфи 11- 15. Збірник тестових завдань (ЗНО) стр130-135.  

04.05.2020р. Історія 7 клас. Вивчити параграф 24. зробити в зошиті історичний портрет Костянтина Острозького за паном
План
1. Прізвище імя, роки життя
2. Рід заняття, освіта. місце проживання
3. Моє ставлення до К. Острозького.

04.05.2020 р. Біологія 6 клас. Вивчити параграф 49 Написати відповідь на запитання №2 стр.225 в зошит і прислати мені фото.

04.05.2020р. Історія України 5 клас. Вивчити параграф 30 "Від воза до ракети: як змінювались заняття людей" Дайте відповіть на запитання. Чому люди мають памятати про охорону природи? (Роботу виконати у зошиті.) 

04.05. 2020. Історія України 8 клас  Повторити конспекти " Камянська та Олешкінська січі"  пройти тестування за посиланням 
https://vseosvita.ua/test/start/tfg739 

04.05.2020р. історія 9 клас. вивчити параграф 32 виконати завдання №12 на стр 269 в зошит.
 Повторюємо параграф 1-6. Готуємось до річної контрольної роботи.


27.04. - 30.04. 2020р. VІІ тиждень "А"

30.04.2020р. Географія 10 клас. Вивчити параграф 43 "Південно Африканська республіка (ПАР)" пройти тестування https://naurok.com.ua/test/pivdenno-afrikanska-respublika-71722.html

30.04. 2020р. Історія України 10 клас. Вивчити параграф 28 ( початок розділу 5 Західноукраїнські землі у складі Польщі) Переглянь відео. В кінці відео - уроку завдання виконай його і пришліть мені. Успіхів.


30.04.2020р. Георгафія 7 клас. Вивчити параграф 58. Пройти тестування 
                                           https://naurok.com.ua/test/tihiy-okean-7392.html

30.04.2020р. біологія 6 клас. Вивчити параграф 51. Виконати практичну роботу 
Практична робота №5 
 Тема: Розпізнавання їстивних та отруйних грибів своєї місцевості
Мета : Навчитися розпізнавати їстівні  та отруйні гриби своєї місцевості
                                                             Хід роботи
1. Намалюйте шапкового гриба  та вкажіть його частини тіла (стр219 мал.209 Будова печериці)
 2. Що таке неїстівні гриби, наведіть приклади, чому їх не можна вживати в їжу?
3. Які чотирі категорії їстівних грибів ви знаєте? Напишіть їх? (стр 231)
4. Висновки

30.04.2020р. Історія України 11 клас Повторити розділ 2. "Україна в умовах десталінізації" параграфи 6 - 10  пройти тестувння. (тести з програми ЗНО)
                                            https://naurok.com.ua/test/istorichniy-diktant-20673.html

30.04.2020р. історія 8 клас. Повторити параграфи 5-7  Зробити  конспект Олешківська Січ.
                                              Олешківська Січ
Оле́шківська Січ — територіально-військова організація запорозьких козаків України у пониззі на лівому березі Дніпра на території володінь Кримського ханства. Землі під Січ були надані ханом Девлет-Гіреєм ІІ на прохання кошового отамана Костя Гордієнка.
Заснована у 1711 році після зруйнування царським військом у 1709 році Старої Чортомлицької Січі.
Фортеця Січ розташувалася в урочищі Олешки, навпроти сучасного міста Херсона. Спершу територія Олешківської Січі була незначною, з 1712 року, після поразки Московського царства у війні з Османською імперією, запорозькі володіння поширилися на північ до річок Орель та Самара. З цієї Січі козаки на певний час переселялися на місце колишньої Кам'янської Січі, але повернулися назад.
Січ являла собою правильний чотирикутник з ровами й валами заввишки 1,5 метри, з редутами по кутах та брамою з північного боку. У центрі розташовувалися курені-напівземлянки (вони досліджувалися археологами у 1990—2003 роках). На захід від коша стояла церква Покрови Пресвятої Богородиці, зроблена з очерету, біля якої був цвинтар і криниця, де ніколи не замерзала вода.
У травні 1728 року в Олешківській Січі виникло повстання. Козаки скинули кошового отамана Антона Лапінського й рушили вверх по Дніпру.
Олешківська Січ проіснувала до 1734 р, коли Військо Запорозьке низове перейшло під російський протекторат за наслідками Лубенського договору. Після цього козаки переселилися з османських володінь в українські землі і заснували Нову Січ.
Олешківська Січ була заснована в Таврійській губернії, Дніпровському повіті, майже навпроти губернського міста Херсона, котрий стоїть на правому березі Дніпра. Олешки — дуже давнє місто: воно було відоме ще нумідійському географу Аль-Ідрісі (XII ст.) під назвою Алеска та італійським поселенцям на берегах Чорного моря й Дніпра (XIII—XIV ст.) під назвою Ереске. Професор Брун небезпідставно доводить, що розташування нинішнього міста Олешки відповідає давній Гілеї, про яку оповідає батько історії Геродот, а історик Забєлін виводить корінь слова Олешки від слова «ольха» або «єлоха», котрим у давній топографічній мові позначали болото, водяне, заплавне місце, вкрите кущами й дрібноліссям. Виникши на місці чи поблизу грецької колонії Александрії, Олешки стали відомими вже з другої половини XI століття під назвою Олешшя, служачи проміжним пунктом у торгівлі між Києвом і Царгородом.Але згодом, з XIII століття, з часу нашестя татар на Русь і їх оселення на півдні, Олешшя наче зовсім зникає і з'являється аж у XVIII столітті під назвою Олешки. В той час Олешки належали кримському ханові, а через його васальну залежність від Османської імперії й османському султанові. Сюди й пішли запорізькі козаки після зруйнування московськими військами їх Січі на Кам'янці.
Перебування запорізької Січі в Олешках засвідчує історик XVIII століття князь Семен Мишецький, і опис земель 1774 року після Кючук-Кайнарджійського миру Російської імперії з Османською імперією за імператриці Катерини II


29.04.2020р.Географія 9 клас. Вивчити параграф 43 повторити параграфи 34- 43 підготуватись до тематичного тестування, яке буде на минулий раз. Переглянути відео. 

29.04.2020р. Образотворче мистецтво 7 клас Тема: Дизайн альтанки у вашому саду.  Альтанка - літня веранда у якої багато вікон, що відкриваються. Частіше всьго альтанки встановлюють у саду, вся родина збирається розом на чаювання, святкові вечері, на обідній відпочинок. Намалювати альтанку, яку б  ви хотіли встановити у своєму садку. Переглянути відео


28.04.2020р. Історія України 9клас. Вивчити параграф 30 - 31 стр.262 завдання 13 (порівняльна таблиця) в зошит.

28.04.2020р. Географія 9 клас. Вивчити параграф 42. Проаналізуйте таблицю 14 на стр. 235 і виконайте творче завдання. Уявіть, що ви заробили 5 000000 євро які вам сьогодні не потрібні для потреб фірми  ви вирішили їх вкласти у банки найкращих фінансових центрів світу. Поясніть які саме міста і в яких країнах світу ви оберете? Чому? (Ви маєте вкласти гроші  обовязково у три банки).

28.04.2020р. Образотворче мистецтво 6 клас Тема: Весняний дощ. Намалювати композицію в центрі якої розміщується зонтик. Переглянути відео



28.04.2020р. Географія 8 клас. Вивчити параграф 55 зробити в зошит схему на сторінці 271. Завдання №3 на стр 274 в зошит.  Переглянути відео 



28.04.2020р. Географія 11 клас. Вивчити параграф 31 розглянути карту на стр.180, в зошит зробити завдання 4 на стр.181. Переглянути відео


28.04.2020р географія 6 клас. повторити параграфи 51-52 виконати творче завдання. Складіть коротку розповідь про природну зону в якій ми проживаєм?

27.04.2020р. історія Україна 11 клас. Повторити параграф 1-5 тема "Україна в перші післявоєнні роки" переглянути відео за посиланням 

27.04.2020р. історія України 7 клас. вивчити параграф 23  дайте відповідь на запитання - Яким був суспільний та державний устрій у Кримського ханства( стр.164 пункт 1)? (написати в зошит і прислати відповідь) 

27.04.20. біологія 6 клас вивчити параграф 48 виконати №3 в зошит на стр.221 
переглянути відео - урок

27.04.20р.історія України 5 клас. повторити параграфи 24-29 пройти тестування за темою "Дослідники історії" https://naurok.com.ua/test/istoriya-5-klas-test-doslidniki-istori-153161.html

27.04.20р. історія України 8 клас. Повторити параграф 1-4  написати 5 причин виникнення козацтва в Україні в зошит. Зробити конспек за текстом "Кам'янська Січ"
Кам'янська Січ 1709 рік створення 
знаходилася при впадінні у Дніпро з правого боку малої
 степової річки Кам'янки на Херсонщині. Січ займала зручний для оборони мис, утворений лівим, північним берегом р. Кам'янка та рукавом Дніпра – Козацьким Річищем. 
Таким чином, адміністративний центр Війська Запорозького знаходився на самому кордоні з безпосередніми володіннями Кримського ханства. Поряд із Січчю діяв Каїрський (Кам'янський) перевіз через Дніпро. Як відомо, річкові переправи завжди мали
 велике стратегічне значення. Каїрський перевіз був зручним тільки з правого берега
 на лівий – за течією річкових проток, а не навпаки. Тому обози на шляху до Криму користувалися Каїрським перевозом, а на зворотньому шляху – Кизикерменським.
Пам'ятник на честь кошового отамана Запорожської Січі Костя Гордієнка біля його могили в селі Республіканець. Херсонська область
Після побудови у 1950-і рр. Каховської ГЕС плавні Дніпра були затоплені водосховищем, а нижня течія р. Кам'янки перетворена на довгу звивисту 
затоку Республіканець. У наш час археологічні залишки Кам'янської Січі знаходяться на території села Республіканець Новокаїрської сільради Бериславського району
 Херсонської області. Частина території пам'ятки зайнята незаконно збудованими на її території садибами села та присадибними ділянками. Пам'ятка займає частину східного
 схилу мису Стрілка, утвореного правим берегом Каховського водосховища та лівим берегом затоки Республіканець. Поверхня мису поросла травою, кущами та невеликими
 деревами по берегах. Східна сторона мису перетворена на урвище абразією берегів, внаслідок якої в наш час вже знищено більше половини площі пам'ятки.
З видимих слідів Січі на поверхні землі залишився тільки надмогильний хрест кошового отамана Костя Гордієнка. Хрест стоїть не на своєму місці – точне місце могили 
Гордієнка невідоме. Напис на хресті сьогодні (2015 р.) практично не читається,
 але його зміст відомий з ранніх публікацій: «Во имя Отца и Сына и Святаго Духа. Зде почиваетъ рабъ Божій Константинъ Гордҍевичъ атаманъ кошовый славнаго войска 
Запорожского и низового а куреня Плитнҍровского: преставися року 1733 мая 4 числа». З Кам'янської Січі походить також пошкоджений надмогильний хрест кошового отамана
 Василя Єрофеєвича, який сьогодні зберігається у Національному заповіднику «Хортиця», у м. Запоріжжя. Напис на ньому був такий: «Во имя пресвятыя и животворящия
 и нераздельныя Троици Аминь. Зде опочиваетъ рабъ Божий Васiли Іероθеви, атаманъ кошовий славнаго Воиска Запорожскаго Низового а курена Тытаровского. Преставился в року 
1731-мъ в месяце май. дня 23»
Січ займала невеликий куток між правим берегом Козацького Річища й лівим
 берегом р. Кам'янки, й мала форму неправильного трикутника. Посередині Січі, з півночі на південь, була розташована площа, по обидва боки якої дослідник Д. І. Яворницький
 у кінці ХІХ нарахував 40 западин від давніх будівель. Один ряд цих «куренів», за словами Яворницького, тягнувся вздовж Козацького Річища з виходами на захід, а три ряди 
йшли від степу до Кам'янки з виходами на схід та захід. Між останніми трьома рядами, як і між першими, з півночі на південь простягалася площа таких самих розмірів, як і перша. 
Кожен із куренів мав бiля 14,9 м довжини й 8,5 м ширини. Слідів від церкви помічено не було. Січ, на думку Д. І. Яворницького, була обнесена кам'яним муром, від якого в кін. 
ХІХ ст. збереглися лише окремі дикі камені. Південніше Січі, на мисі Стрілка, знаходилося господарське передмістя. Північніше Січі розташовувалося кладовище, точне місцезнаходження і межі якого сьогодні невідом.

21.04. - 24.04.2020р. VІ тиждень  "Б"


24.04.2020р географія 8 клас вивчити параграф 54 зробити таблицю 15 стр.269 (виберіть з параграфа три мегаполіси і внесіть у таблицю. (Наприклад "Босваш" тяниться вздовж Атлантичного  узбережжя від Бостона до Вашингтона. Проживає 45 млн.осіб. Обєднує 40 агломирацій найбільша Нью- Йорська).

24.04.2020р географія 6 клас вивчити параграф 52  зробити практичну роботу №8 у вигляді тестів за посиланням https://naurok.com.ua/test/prirodni-zoni-296899.html

24.04.2020р географія 7 клас вивчити парпграф 57 робота з картою стр.250 завдання 3-4 в зошит ( завдання під картою).

24. 04.2020р Географія 10 клас. Вивчити параграф 42. "Єгипет" стр 239 завдання 5 в зошит.
переглянути відео


23.04.20р. історія україни 10 клас. пройти підсумкове тестування за посиланням
https://naurok.com.ua/test/vstanovlennya-y-utverdzhennya-komunistichnogo-totalitarnogo-rezhimu-v-ukra-ni-20561.html 

23.04.20р. географія 11 клас. вивчити параграф 30 стр.178 завдання №5 в зошит. пройти тестування за посиланням

23.04.20р географія 7 клас. Повторити параграфи 43- 56 контрольна робота з теми "Євразія"

23. 04.20р географія 10 клас. вивчити параграф 41  пройти тестування за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-gospodarstva-kra-n-afriki-283593.html

23.04.20р біологія 6 клас вивчити параграф 47  стр.218 завдання №1 (таблиця)в зошит. переглянути відео


22.04.20р. Образотворче мистецтво 7 клас Тема: Дизайн інтерєру. Фітодизайн. Техніки розписування яєць. Оздоблення кімнати та столу до свята. Намалювати святкову кімнату, стіл до будь якого свята ( назву свята обовязково вказати на малюнку)Переглянути відео


  

22.04.20р. Образотворче мистецтво 6 клас тема: Міфологічний жанр. Містична подорож по міфам Давньої Греції та України. Намалювати малюнок вигаданої (міфічної) особи, що за народним баченням проживає в лісі. (Наприклад Лісова Мавка, Лісовичок, Болотний, Грибок Боровичок .....) 

22.04.20р історія України 9 клас вивчити параграф 30. пункт 1-3. Обовязково переглянути відео . Зробити історичний портрет Христини Алчевської ( стр 254 документ) за таким планом:
1. Прізвище та імя, роки життя
2. Сфера діяльності 
3. Досягнення 
4 Моя оцінка її діяльності 

21.04. 20ргеографія 6 класВивчити параграф 51 стр.209 завдання 6 у зошит
обовязково переглянути відео

21.04.20р. Географія 8 клас вивчити параграф 53  стр 263 завдання №3 в зошит.
пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/klasifikaciya-mist-urbanizaciya-165949.html

21.04. 20р. географія 9 клас вивчити параграф 41. стр.232 завдання 5-6 в зошит.
переглянути відео

13.04. - 20.04.2020р. Vтиждень  "А"


17.04.20р історія України10 клас. повторити параграфи  18-27 підготуватися до підсумкового тестування переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=gVGsdBszL7w

17.04.20р. географія 8 клас. вивчити параграф 52 стр. 257 завдання 2 в зошит. обовязково переглянути відео   https://www.youtube.com/watch?v=DHdC8rqubzE

17 04.20р географія 6 клас вивчити параграф 50 стр 204 завдання 4-5 виконати в зошиті
 обовязково переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=6oM-3RzVYxM

17.04.20р географія 7 клас вивчити параграфи 54-55. повторити параграфи 43-55 підготуватись до тематичної атестації переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xeM-Fa04LUA

16.04.20р. географія 10 класвивчити парагра 40 "Населення та його розміщення"  стр.227 завдання 3 в зошит. Обовязково переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=f1wfzz2jrnE

16.04.20 р. історія 10 клас. вивчити параграф 27. Виконати практичну роботу 
Тема: Повсякденне життя українців
Мета: Вивчити основні причини економічного та політичного життя простого населення у кінці 20-х - 30-х років 20 століття.
Хід роботи
1. Як за карткової системи забезпечували продуктами й товарами повсякденного вжитку робітників і службовців у містах ( просто прочитай стр 177 і дай відповіть на запитання №1)
2.Що визначало побут партійно - радянських функціонерів (стр 178-179)
3. Висновки (по меті).

16.04.20р. географія 7 клас вивчити параграфи 52-53дайте відповіть на запитання №1 на стр 235.переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=f1wfzz2jrnE

16.04.20р. біологія 6 клас Вивчити параграф 46  творче питання? Чому рослинні угрупування - Степів дуже змінені людиною, а цілинних степів майже на залишилось? дайте відповідь у зошиті з фотографуйте роботу і пришліть мені.

16.04.20р. історія 11 клас. Вивчити параграф 29 "Культурне та релігійне життя" стр 275 завдання 17 в зошит. Повторити стр 181-188 збірник  тестових завдань ЗНО 2020.
переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=yyVUWwYDV74

16.04.20р. історія 8 клас Творче завдання Виберіть з пареграфів 22-33 буть яку історичну особистість і зробити історичний портрет за планом:
1. Прізвище ім͐"я;
2. Роки життя;
3. Визначні перемоги, битви, договори.
4. Політичні переконання (проти кого воював, які вимоги висовував влалі?)
5 Історичне значення особи.

15.04.20р. образотворче мистецтво 7 клас.   Переглянути відео за посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=lb3cNtRj2J8
 Тема "Ландшафтний дизайн . як засіб огранізації середовища" намалювати малюнок " Ландшафний дезайн шкільного парку"(намалюйте наш шкільний парк у майбутньому, уявіть себе професійним дезайнером який через багато років успішної професійної роботи повернувся в рідне село і вирішив для своїх земляків зробити подарунок. Оформити, стилізувати  парк!!!..")

15.04.20р. географія 9 клас  вивчити параграф 40 "Міжнародний туризм" пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/turizm-53671.html

14.04.20р. образотворче мистецтво 6 клас  тема " Батальний жанр" пройти тестування за посиланням 

14.04.20р. географія 6 клас вивчити параграф 49 переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WxF5GK-5Wo0

14.04.20р. географія 11 клас вивчити параграф 29 пройти тестування за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/suchasna-globalna-ekonomika-ta-tendenci-rozvitku-105693.html

14.04.20 р. географія 9 клас  вивчити парграф 39 повторити параграфи 34-39 готуємось до тестування на слідуючий урок. Робота з картою на стр.219 дайте відповідь на запитання
Назвіть пять основних туристичних регіонів світу, охарактеризуйте один з них (за вашим вибором) і поясніть чому саме його ви обрали?

14.04.20р. історія України 9 клас пройти підсумкове тестуванняhttps://naurok.com.ua/test/ukra-na-na-pochatku-hh-st-pered-viklikami-modernizaci-61222.html  до 15 квітня. Чекаю результатів!

13.04. 20р. історія 5 клас вивчити параграф 28 Це  практична робота у тестах   https://naurok.com.ua/test/rodove-derevo-185434.html

13.04.20 р. біологія 6 клас вивчити параграф 45 зробити таблищю за моїм зразком


13.04.20р. історія 7 клас. Вивчити параграф 22 стр. 163 завдання № 2 в зошит                            ( сфотографувати таблицю і надіслати мені).

13.04.20р. історія 11 клас. Вивчити параграф 28 робота над завданням документу на стр.256.

13.04.20 р. історія 8 клас повторити параграфи 22 - 33 підготуватись до тематичної роботи (яка буде у четверг)  пройти тести  у підручнику сторінка 264 - 265 відповіді в зошит потім зфотографувати і прислати мені результат. 

06.04.-10.04.2020р. УІ тиждень 

06.04.2020р історія 11 клас вивчити параграф 27 " Україна у 2010-2014рр. Революція Гідності" Словникова робота. стр 241 завдання 10 в зошит.

06.04.2020р. біологія 6 клас вивчити параграф 44 повторити параграфи 42-43.

06.04.2020р - історія 9 клас вивчити параграф 28 пункти 1-4 в зошиті зробити завдання 13 стр 249.

06.04. 2020р - історія 8 клас вивчити параграф 33 пройти тестування за посиланням 

06.04.2020р    Історія України 7 клас  вивчити параграф 21 пройти тестування https://vseosvita.ua/test/start/hss211

06.04.2020р історія України 5 клас повторити параграф 25-26 пройти тестування за посиланням
https://vseosvita.ua/test/start/ngt423

07.04.2020р географія 6 клас вивчити параграф 47 "Підземні води" розглянути схему стр190
запитання 7-8 на стр 192 в зошит.

07.04.2020р. географія 8 клас вивчити  параграф 50 проаналізувати діаграми на стр 243 "Статево - віковий склад населення світу" завдання 5 на стр 247 в зошит.

07.04.2020р. географія 9 клас  вивчити параграф 38 проаналізувати діаграми на стр 213 у вигляді таблиці виконати завдання 4-5 на стр 215


08.04.2020р історія України 9 клас. вивчити параграфи 28-29 (вони обєднані) виконати практичну роботу.   
Тема: Проаналізувати програмові документи організацій "Сокіл", "Січ", "Пласт". 
Мета: Ознайомитись з основними політичними огранізаціями на Галицькій землі кінця 19-початку 20 століття, визначити іх роль у пробудженні наіональної свідомості молоді краю.
Хід роботи
1.Назвіть причини виникнення  організацій "Сокіл", "Січ", "Пласт"на галицьких землях.
2. Охарактерезуйте одну з організацій за таким планом а) назва, б) рік утворення і лідер, в) завдання товариства.
3. Висновки (виказати своє ставлення до значення діяльності організації яку ви охарактерезували.

08.04.2020р. Образотворче мистецтво 6 клас. тема "Історичний жанровий портрет" продовжується попередня тема. Намалювати портрет історичної постаті за вибором Б.Хмельницького, або Володимира Великого. Шановні учні обидва історичних героя є на грошах України (гривнях). Малюнки зберігати у папці вийдемо з карантина я ваші роботи оціню.  

08.04.2020 р. Образотворче мистецтво 7 клас. тема "Створюємо власний імідж". Намалювати образ сучасного підлітка. Можна використовувати всі засоби притаманні мистецтву дизайну. ( намалювати, зробити колаж, виготовити аплікацію). Малюнки зберігати у папці вийдемо з карантина я ваші роботи оціню.   


09.04.20р. Біологія 6 клас. повторити параграф 43  виконати практичну роботу
Тема: Порівняння будови папороті, голонасінних, квіткових рослин.
Мета: Узагальнити знання з теми "Різноманітність рослин" повторити основні особливості життєдіяльності рослин.
Хід роботи
1. Заповнити  порівняльну таблицю (стр189 в низу сторінки таблиця її зробити в зошит)
2. Яка роль папоротей, голонасінних, квіткових рослин у природі?
3. Висновки. ( практичну сфотографувати і прислати мені на вайбер)

09.04.20р. Географія 10 клас. повторити параграфи 32- 38 виконати Підсумкове тестування
https://naurok.com.ua/test/amerika-6960.html

09.04.20р. Географія 7 клас. Вивчити параграф 50. "Населення і політична карта" сторінка 221 завдання 1-3 в зошит. діти дивимось на карту і відповідаємо на запитання, сфотографуєте і пришлете мені відповіді. Обовязково переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c7lu9KkAT3Q

09.04.20р. Георафія 11 клас. вивчити параграф 28 робота з картою сторінка 166  дайтейте відповідь на запитання 1. Назвіть регіони України де найбільший рівень зменшення населення. 2. У яких регіонах чисельність мігрантів (вибулих) найбільша? Роботу зробити в зошиті сфотографувати і прислати результати роботи.

09.04.20р. Історія України 10 клас.Тема "Освіта, наука, література та мистецтво в радянській Україні" на стр.175 завдання №2 (таблиця) зробити в зошит і прислати мені фото. Обовязково переглянути відео  -    https://www.youtube.com/watch?v=5c_8J3QSDvY

10.04.20р. Географія 10 клас  вивити параграф 39 тема: "Субрегіони Африки та їх політико -  географічні  особливості"стр 222 завдання №5 Переглянуть відео за посиланням ---
https://www.youtube.com/watch?v=bvZP9yobiiA (повторимо те, що ми вивчили в 7 класі)

10.04.20р Географія 7клас вивчити параграф 51 "Країни Західної Європи" на сторінці 228 зробити творче завдання №4 в зошит, мені прислати фото роботи.  Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/naselennya-i-politichna-karta-materika-vraziya-128972.html

10.04.2020р Географія 6 клас вивчити параграф 48 повторити параграфи 28- 48 пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/pidzemni-vodi-183254.html
 зробити Практичну роботу виконати за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/sgz975

10.04.2020р географія 8 клас  вивчити параграф 51 "Механічний рух населення" вивчити схему на стр.248 робота з картою на стр 250  (за картою заповнити таблицю)




30.03 - 03.04. 2020р.   ІІІ тиждень

  Домашні завдання 

30.03. 2020р. 6 клас біологія - вивчити параграф 41 заповнити  в зошит таблицю на сторінці 181
Пройти тестування за посиланням    https://vseosvita.ua/test/start/vjf508
30.03. 2020р. історія 5 клас  - вивчити параграф 26 і виконати творче завдання.




30.03.2020р 8 клас історія -  вивчити параграф 32 у зошиті зробить завдання №11 на стр. 252  переглянути відео за  посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=DKhPJleRKL4

 30.03.2020р. 7 клас історія - вивчити параграф 20 Галицько - Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків. Перегляньте будь- ласка відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=F9OjFfbPPUo

30.03.2020р. 11 клас історія- вивчити параграф 26  Збірник тестових завдань ЗНО 2020 стр 101-117. повторити параграф 20-22 за 10 клас.

30.03.2020р. 6 клас.географія - вивчити параграф 45 "Штучні водойми" сторінка 185 в зошит завдання 4-6.

31.03. 2020р геогафія 11 клас-  вивчити параграф 26 "Основні поняття політичної географії" сторінка робота з картою сторінка 157, завдання 4-5 на сторінці 158 в зошит.

31.03.2020р. географія 8 клас вивчити параграф 48 тести на сторінці 235 в зошит.

31.03.2020р. Образотворче мистецтво -6 клас Історичний жанр - намалювать малюнок сучасну історичну подію "Революція Гідності - 2014р" або " Чемпіонат Європи по футболу - Євро-2012 в Києві."



31.03.2020р. Географія -9 клас- вивчити параграф 37 "Світовий ринок товарів та послуг" проаналізувати діаграму сторінка 210. завдання взошит №2-3 на сторінці 210.

 31.03. 2020р. історія України 9 клас  вивчити параграф 27 пройти тестування  за
https://vseosvita.ua/test/osoblyvosti-sotsialno-ekonomichnoho-rozvytku-zakhidnoukrainskykh-zemel-u-druhii-polovyni-khikh-st-11815.html 
01.04.2020р Географія 9 клас повторити параграфи 36-37 тести https://vseosvita.ua/test/start/wwz264

01.04.2020р Образотворче мистецтво 7 клас   читати тему"Зачіска - краса та стиль, що створює дизайнер". Намалювати ескіз зачиски "Збираюсь на день народження подруги! "

02.04.2020р. георгафія 10 клас- "Бразилія" вивчити параграф 38.сторінка 215 завдання 8-9 в зошит.

 02.04. 2020р. історія 10 клас.  Тема "Масові репресії та їх ідеологічне виправдання" вивчити параграф 22 Практичне заняття №5 завдання 1 (стр 151 завдання 1 в зошит) завдання 2 (усно) завдання 3 (стр154 завдання 1 в зошит).

02.04.2020р. географія 7 клас. вивчити параграф 48 Тема "Природні зони Євразії"стр.215 завдання 4. в зошит.

02.04.2020р. історія 11 клас. підсумкова контрольна робота з теми"Становлення України як незалежної України" https://naurok.com.ua/test/stanovlennya-ukra-ni-yak-nezalezhn6o-derzhavi-39014.html

02.04.2020рісторія 8 клас."Архітектура та образотворче мистецтво" повторити параграф 31. вивчити параграф 32 робота з документом стр245. робота з атласом стр249.

02.04. 2020р 
біологія 6 клас - вивчити параграф 43 "Покритонасінні. Дводольні та однодольні покритонасінні" сторінка 193 заповнити таблицю в зошит.

03.04.2020р. історія України 10 клас."Розстріляне  відродження" вивчити параграф 23 стр.162 завдання №1 в зошит.

03.04.2020р географія 8 клас.  вивчити параграф 49 "Зміни кількості населення" аналіз діаграми на сторінці 240.

03.04.2020р. георгафія 6 клас. вивчити парграф 46 "Льдовики" сторінка 189 завдання 3-4 в зошит

03.04.2020р. географія 7 клас  вивчити параграф 49 "Вертикальна поясність" аналіз схем вертикальна поясність Альпійських та Гімалайських гір стр.216-217(усно) стр.219 завдання 1 в зошит.


23.03 -27.03. 2020р - ІІ тиждень  

 8 клас
 Ландшафти Херсонщини

Херсонська область розташована в межах Причорноморської низовини, на півдні омивається водами Чорного та Азовського морів. Її поверхня – слабохвиляста рівнина, полого нахилена у південному напрямі. У межах Херсонської області представлені лесові пластово-акумулятивні, пластово-денудаційні та алювіальні (приморські) низовини. Характерними елементами рельєфу є поди та балки, невеликі півострови та довгі вузькі піщані коси, також у межах області є кілька островів; з аквальних комплексів – затоки, лимани, солоні озера.

Клімат помірно континентальний з м’якою малосніжною зимою та спекотним посушливим літом.

Серед зональних типів ґрунтів переважають чорноземи південні малогумусні; далі на південь

– чорноземи солонцюваті та каштанові солонцюваті ґрунти у комплексі з солонцями; серед інтразо  нальних – лучно-чорноземні й дернові глейові ґрунти.

Природна степова рослинність збереглася переважно в долинах річок, на крутих схилах балок та у межах об’єктів природно-заповідного фонду області.
Херсонська область знаходиться у межах двох підзон степової зони – середньостепової­ (При-чорноморський фізико-географічний край) та південностепової, або сухостепової­ (Причорно-морсько-Приазовський край).

Відкрийте для себе Херсонщину,  переглянувши відео:    https://u.to/P57GFw
                                                                                                                  https://u.to/cbTGFw


26 березня   10 клас  географія пройти тестування    за посиланням   --- https://vseosvita.ua/test/test-zahalna-kharakterystyka-ssha-10317.html    або  тест

24 березня 8 клас географія пройти тестування  За посиланням  ----  тут

25 березня  6 клас географія пройти тестування за посиланням  https://vseosvita.ua/test/start/shh788
7 клас Тема уроку: «Води суходолу Євразії. Найбільші річки»
Виконайте наступні завдання:
1. Перегляньте відеофрагмент про внутрішні води Євразії:  https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs
2. За картами атласу визначте, до басейнів яких океанів належать річки Євразії: Євфрат, Волга, Єнісей, Дунай, Тигр, Дніпро, Дністер, Інд, Рейн, Ельба, Меконг, Янцзи, Хуанхе, Амур, Об, Лена, Ганг. Розподіліть їх у таблицю.
Басейни стоку річок Євразії

Тихий
Атлантичний
Індійський
Північний Льодовитий
Внутрішній стік






16.03 - 20.03. 2020 - І тиждень
16 березня 2020р.  5 клас історія  читати параграф 25 сторінка 141 завдання в зошит, робота з документом стр.140.

 17 березня 2020р. 6 клас біологія  вивчити параграф 39-40 сторінка 177 заповнити таблицю в зошиті. Лабораторне дослідження. Тема Будова моху. Мета: Ознайомитись з будовою моху. Хід дослідження   1. Вивчити будову моху (стр175) 2. Замалювати будову моху у зошит. 3. Указати основні структури моху. 4. Зробити висновки. у якому вказати, як повязана будова структур моху із функціями. які вони виконують.

 16 березня  9 клас географія вивчити параграф 36  на сайті http:ukrstat.gov.uа/ знайдіть статестичну інформацію вантажних перевезень і визначіть: 1. Місце кожного виду транспорту за показником перевезення вантажу. 2. Місце кожного виду за показниками вантажообігу. (письмово )

 19 березня біологія 6 клас вивчити  параграф 41 заповнити таблицю стр. 185

17 березня географія 8 клас параграф  46-47(http://www.youtube.com/watch?v=2IuOVvPzH3c&feature=related). стр 229 завдання  Вис. рівень № 7, дост. рів № 6 в зошит.

16 березня історія 7 клас вивчити параграф 19 практичне заняття Тема: Літописні джерела про зовнішню політику данила Романовича виконати завдання1,2,3 висновки по меті стр.135.

16 березня історія 11 клас вивчити параграф 25 проаналізувати документ стр. 212  повторити параграф 7-10 історія 10 клас. Збірник тестових завдань ЗНО 2020 стр 85-93.

19 березня історія України 11 клас  вивчити параграф 26 стр. 231 питання 4-5 в зошит. Збірник тестових завдань ЗНО 2020 стр 94-100. повторити параграф 11-19 за 10 клас.

16 березня історія 8 клас вивчити параграф 30 - 31 стр. 235 запитання 7 - 8 робота з картою стр. 236. Високий рівень історичний портрет П. Калнишевського в зошит.

17 березня географія 11 клас вивчити параграф 25 стр. 153 завдання 5 - 6 в зошит, робота з картою  - позначити на контурній карті провідні морські торгівельні порти світу.

17 березня географія 6 клас вивчити параграф 43 стр.177 високій рівень завдання 6, достатній рівень завдання 5 http://geografica.net.ua/ Річки України.

20 березня географія 6 клас вивчити параграф 44 складіть опис озер за планом ( додатки стр.232) оз. Байкал, оз. Танганьїка, оз. Світязь ( Україна). Високий рівень скласти кросворд до теми " Води суходолу".

19 березня історія України 10 клас  вивчити параграф 20 стр. 142 завдання 4 в зошит. Високий рівень робота з документами на стр.141.

20 березня історія України 10 клас вивчити параграф 21 стр. 144 словникова робота з  історичними термінами. Високий рівень аналіз документу на стр. 146 ( завдання 1- 2).

19 березня географія 10 клас вивчити параграф 34 - 35 робота з атласом, проаналізувати таблицю 35 на стр.182. Високий рівень завдання № 7на стр. 192, достатній рівень завдання №5 в зошит.

16 березня історія України 9 клас  вивчити параграф 25 робота з документом на стр. 223, високий рівень 14 на стр.225, достатній рівень скласти таблицю " Події революції 1905 - 1907 рр. в українських землях".

18 березня історія України 9 клас вивчити параграф 26. Скласти історичний портрет Євгена Чикаленка. Високий рівень завдання №13 на стр. 234, достатній рівень завдання № 11.

19 березня географія 7 клас вивчити параграф 46 стр. 206 завдання № 5- 6 зошит. Робота з картою на стр.204. Високий рівень підготувати творчу роботу " Озера Євразії".

20 березня географія 7 клас вивчити параграф 47 робота з картою на стр. 207 ( завданя № 4 - 5). Скласти таблицю в зошиті " Природні зони Євразії". Високий рівень стр. 211 завдання № 5.

Географія 6 клас  переглянути додатковий матеріал









Географія 8 клас тема: Геоекологічна ситуація в Україні



























Моя електронна адреса для спілкування:  dobrovolska03@meta.ua



Немає коментарів:

Дописати коментар